مدیر عامل بایننس: بیت کوین در نهایت جایگزین 10 تریلیارد دلار طلا خواهد شد!
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
مدیر عامل بایننس: بیت کوین در نهایت جایگزین 10 تریلیارد دلار طلا خواهد شد!
دو شنبه 10 آذر 1399 ساعت 13:58 | بازدید : 19 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

مدیر عامل بایننس: بیت کوین در نهایت جایگزین 10 تریلیارد دلار طلا خواهد شد!

سی-زد

مدیر عامل بزرگترین صرافی ارز های دیجیتال در جهان از نظر حجم بازار این احتمال را می دهد که بیت کوین در نهایت، طلا را به عنوان یک دارایی ذخیره ای پشت سر بگذارد.

در یک مصاحبه که از کانال News Asia پخش شده است، Changpeng Zhao که به CZ معروف است، به رشد اخیر قیمت بیت کوین اشاره کرده است و این اطمینان را داده است که این ارز دیجیتالی می تواند در نهایت جایگزینی برای طلا قلمداد شود. ارزش فعلی بازار طلا در جهان، 10 تریلیارد دلار برآورد می شود. 

“این اتفاق قطعی و اجتناب ناپذیر است. من بیت کوین را با طلا در زمینه های مختلفی مقایسه می کنم. این دو از نظر دارایی ذخیره ای بودن اشتراکات زیادی دارند اما بیت کوین مزایای بسیار بیشتری دارد. طلا آنچنان قابلیت تقسیم شدن را ندارد. اگر شما بخواهید نصف یک شمش طلا را به فروش برسانید کار مشکلی را در پیش دارید. همچنین اگر شما بخواهید نصف یک حلقه ی طلا را بفروشید با مشکل رو به رو خواهید شد.

منتقل کردن طلا کار ساده ای نیست. شما در حقیقت باید به صورت فیزیکی شخصی را ملاقات کنید تا بتوانید آن را جا به جا کنید. طلا نسبتا سنگین است و اگر شما بخواهید آن را در فرودگاه جا به جا کنید، این کار بسیار ترسناک تر خواهد شد. همچنین ذخیره کردن طلا سخت است زیرا که شما باید یک مکان فیزیکی را برای این کار اختصاص دهید. 

اعتبار سنجی طلا آسان نیست و شما هیچ وقت از درصد خلوص طلایی که دریافت می کنید مطمن نیستید. این در حالی می باشد که شما همواره از دریافت هر مقدار بیت کوین مطمئن هستید. منابع طلا در جهان 100 درصد محدود نمی باشد. این احتمال وجود دارد که هر شخصی یک معدن طلای جدید کشف کند و منابع جدیدی از طلا وارد بازار شود اما منابع بیت کوین به شکل واقعی محدود است. نحوه ای که من به این موضوع نگاه می کنم این است که طلا یک ارزش ذخیره ای مناسب است اما استفاده از آن در حال کاهش است و آینده قطعا از آن بیت کوین می باشد. “

وقتی که از CZ سوال شد که آیا نوسانات قیمتی بیت کوین می تواند مانع از جایگزینی آن با ارز کشور ها شود او این گونه پاسخ داد:

این نوسانات قیمتی به دلیل حجم بازار کم بیت کوین می باشد. بیت کوین تنها 300 میلیارد دلار حجم بازار دارد. این در حالی می باشد که صد ها و میلیارد ها دلار در ارز کشور ها در گردش است. بنابراین من این نوسانات را تنها اختلاف میان حجم بازار ها می دانم. من فکر نمی کنم که این موضوع مانع از گسترش بیت کوین شود. در حقیقت این موضوع به رشد بیت  کوین کمک می کند.”

وقتی از او در مورد این که آیا بیت کوین می تواند قبل از پایان سال میلادی جاری از سد 20000 هزار دلاری عبور کند یا خیر سوال شد، او پاسخ داد:

” من نمیخواهم که پیش بینی کنم اما من همیشه دیدگاه صعودی دارم. من همیشه خوش بینم.”

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع ذکر شده است و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

منبع: DailyHODL



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 50
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 51
:: بازدید ماه : 249
:: بازدید سال : 405
:: بازدید کلی : 2093